wtorek, 31 grudnia 2013

Makaron z fenkułem, fetą i suszonymi pomidorami

Pyszna pasta:-) Kiedyś szukałam co zrobić z fenkułem i znalazłam ten przepis, gdzieś w sieci. Nie podam źródła, bo już nie pamiętam, składniki spisałam na karteluszku i niejednokrotnie już robiłam ten makaron. Zwykle gdy w sklepie trafi się świeży fenkuł to robię właśnie ten makaron:-) Polecam ! A może znacie jakieś ciekawe potrawy z fenkułem?
A przy okazji wszystkim, którzy tu zaglądają życzę wszelkiej pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku, aby udało Wam się zrealizować postanowienia noworoczne!


Składniki:
1 fenkuł ( koper włoski),
grecka feta 15-20 g,
kilka suszonych pomidorów z oliwy,
2-3 ząbki czosnku,
olej, sól, pieprz

Makaron ugotować w dużej ilości osolonej wody. Fenkuł pokroić w piórka, zielone części odłożyć do przybrania. Na rozgrzanym oleju smażyć fenkuł około 30 minut często mieszając. Pokroić pomidory w paseczki, tak samo czosnek, dodać do fenkuła, przyprawić. Wszystko wymieszać z makaronem. Posypać pokruszoną fetą. Na to zielone części kopru włoskiego.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam, bedzie mi miło jak cos napiszesz:-)